شناسهٔ خبر: 10686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علیزاده خبر داد:

برنامه ویژه وزارت راه و شهرسازی برای ساخت بیمارستان در استان تهران/ احداث بيمارستان ۲۶۰ تختخوابی استان البرز در آینده‌ای نزدیک

بازدید علیزاده از بیمارستان البرز رئيس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی ضمن بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی و بهداشتی درمانی استان البرز مشکلات موجود در روند انجام این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان البرز، محمد جعفر عليزاده به همراه معاون فني و عمراني استانداري البرز، مدير كل راه و شهرسازي و رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان ضمن بازدید از پروژه‌هاي راه وشهرسازي و بهداشتي درماني در استان البرز در جلسه اي مشكلات این پروژه ها را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

در اين جلسه عليزاده از حمايت وزارت راه و شهرسازي مبني بر احداث بيمارستان ۲۶۰ تختخوابي در زميني به مساحت ۲۰ هزارمترمربع خبر داد و گفت: اين بيمارستان با اعتباري بالغ بر ۶۰۰ ميليارد ريال در استان البرز ساخته خواهد شد.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه گفت: با توجه به تأكيدات مسئولان نظام در خصوص مسائل بهداشتي و درماني اطراف شهر تهران وزارت راه تصمیم به احداث بيمارستان ۱۳۰ تختخوابي در پاكدشت و چندين بيمارستان در شهرستان‌هاي تهران، رباط كريم، شهرقدس و ملارد گرفته است كه در آينده نزديك عمليات احداث اين بيمارستان‌ها آغاز خواهد شد.

وي ساخت این بیمارستان را از نیازهای اساسی استان دانست و گفت: برهمین اساس تلاش می شود این بیمارستان برابر استاندارد روز احداث شود.

رئيس سازمان مجری ساختمانها و تأسيسات دولتی و عمومی و هيات همراه در ادامه از بيمارستان امام علي (ع)، بيمارستان كمالي، پروژه راهدارخانه مركزي و چندين پروژه ديگر نیز بازديد کردند./

نظر شما