شناسهٔ خبر: 106873 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها:

فرودگاه مهرآباد، کارگاه و دانشگاه تولید خدمت و تخصص است

سیدی فرودگاه مهرآباد سرپرست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی مهرآباد و هماهنگی پروازها بازدید و از این فرودگاه به عنوان کارگاه و دانشگاه تولید خدمت و تخصص یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی مهرآباد و هماهنگی پروازها بازدید و از این فرودگاه به عنوان کارگاه و دانشگاه تولید خدمت و تخصص یاد کرد.

در این بازدید که با همراهی علی رستمی عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی، خلیل پور مدیرکل دفتر مدیرعامل، و مدیران کل حوزه عملیات هوانوردی و جمعی از مسئولان فرودگاه مهرآباد انجام شد، سیدی از واحدهای برج و تقرب مراقبت پرواز، واحدهای ناوبری، ارتباطی، راداری و ادارات مخابرات و فناوری اطلاعات، هماهنگی پرواز و ایمنی و نجات فرودگاهی مهرآباد دیدن کرد

سرپرست شرکت فرودگاهها در جریان این حضور سه ساعته بر جایگاه ویژه حوزه عملیات هوانوردی شرکت تاکید و ضمن بازدید از ساختمان تکنیکال بلاک و زیرساختهای بهسازی شده برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد، گفت: کار تیمی زیبا و ماندگاری که در این فرودگاه انجام شده که باید در فرودگاههای دیگر نیز اجرایی شود.

وی مقوله آموزش و تربیت متخصصان حوزه عملیاتی را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر اهمیت آن در کنار همه کارهای زیرساختی گفت: نیروی انسانی ما به دلیل ماهیت تخصصی خدمات، سرمایه اصلی شرکت فرودگاه‌ها هستند.

وی در ادامه با پرسنل شیفت حوزه های مختلف عملیات هوانوردی گفتگو کرد و قول مساعد داد: در سال آینده، در مسیر آموزش نیروی متخصص که سرمایه های اصلی شرکت هستند، حرکت خواهیم کرد.

سیدی اظهار امیدواری کرد: در ایام نوروز با وجود افزایش چشمگیر پروازها در همه فرودگاه‌ها و به ویژه فرودگاه مهرآباد خدمات مطلوب چون گذشته ارائه شود.

به گزارش شرکت فرودگاهها در این بازدید، سیدی ضمن تقدیر از زحمات همه همکاران در حوزه های مختلف فرودگاهی در سال ۱۴۰۰، بر بروزرسانی اتوماسیون رادار این فرودگاه و تسریع در انجام پروژه مهم باند ۲۹ چپ این فرودگاه در اوایل سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی اظهار داشت: فرودگاه مهرآباد هم چون فرودگاه حضرت امام(ره)، چشم و چراغ فرودگاههای کشور و نماد کامل خدمت متخصصانه هستند.