شناسهٔ خبر: 106947 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

مسدود شدن برخی از محورهای استان اردبیل به سبب وقوع کولاک/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

بارش برف و کولاک شديد در محورهای زنجان کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: شب گذشته به علت وقوع کولاک محورهای گرمی به بیله سوار مسدود شد که براساس گزارش‌ها این محورها همچنان مسدود است.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

فرامرزی محور کرج به سمت چالوس را دارای ترافیک سنگین خواند و گفت: از دوراهی شهرستانک تا سه راهی دیزین و پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال از ابتدای تونل شماره ۱۶ و انتهای تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه متصل به جاده چالوس خبر داد و عنوان کرد: در محور هراز در مسیر جنوب به شمال در محدوده امام زاده هاشم نیز ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور افزود: در آزادراه قزوین-رشت از عوارضی قزوین تا محدوده شهر رودبار نیز ترافیک سنگین است و آزادراه کرج_قزوین در محدوده نیروگاه شهید رجایی نیز به سبب ترافیک، تردد به سختی صورت می‌گیرد.

فرامرزی تردد در دیگر محورهای مواصلاتی کشور را روان برشمرد و گفت: در برخی از محورهای کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان بارش برف و باران گزارش شده است و در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور همچنین خاطرنشان کرد: محور گرمی-بیله سوار در استان اردبیل و محور سراب اردبیل در استان آذربایجان شرقی به علت بارش برف و کولاک در شب گذشته، مسدود است.