شناسهٔ خبر: 106981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

متخلف بودن ۱۲.۵۰ درصد از ترددهای جاده ای آذربایجان غربی در نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از متخلف بودن ۱۲.۵۰ درصد از ترددهای جاده ای در نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: براساس آمار ثبت شده توسط سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راهها از مجموع ترددهای جاده ای استان بالغ بر ۱۲.۵۰ درصد متخلف بوده که سرعت غیرمجاز رتبه نخست را داراست.

ارسلان شکری ادامه داد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ در حدود ۳ میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۱۳.۷۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۲-۱۳ زمان اوج تردد در محورهای ارتباطی استان طی اجرای طرح نوروز ۱۴۰۱ است، اضافه کرد: از مجموع ترددهای انجام شده ۲ میلیون و ۸۹۹ هزار تردد مربوط به خودروی سواری و وانت بار و مابقی نیز مربوط به ناوگان عمومی مسافر و بار است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ۵۴۷ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که محورهای میاندوآب-ملکان،  سقز-بوکان و شهید کلانتری بیشترین ترددهای ناوگان ورودی و خروجی از استان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/