شناسهٔ خبر: 106992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۱۷ درصدی تردد در جاده های کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۴۷۱ هزار تردد در جاده‌های کرمانشاه انجام شده که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری ۴۷۱ هزار و ۸۱۹ تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از مجموع ترددها ۳۱ هزار و ۶۸۰ مورد تردد وسایل نقلیه سنگین و ۴۴۰ هزار و ۱۳۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در محور کرمانشاه به بیستون با ۲۳ هزار و ۷۳۵ مورد و کم ترددترین در محور سرمست به گیلانغرب با ۵۸۲ مورد گزارش شده است.

کرمی با اشاره به ثبت ۵۱۵ مورد ثبت سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌های کنترل سرعت، گفت: بیشترین سرعت ثبت شده ۱۷۴ کیلومتر و در محور کرمانشاه به همدان گردنه بیدسرخ به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۴ هزار و ۵۷۷ تردد ورودی و ۳۸ هزار و ۹۳۳ تردد وسایل نقلیه خروجی از استان کرمانشاه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمار ترددها طی سال گذشته، اضافه کرد: طی سال گذشته ۴۰۳ هزار و ۵۴۰ تردد وسایل نقلیه در استان کرمانشاه ثبت شده است.

انتهای پیام/