شناسهٔ خبر: 107117 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت راه‌آهن از خدمات نوروزی ایستگاه راه‌آهن مشهد

بازدید صالحی از راه آهن مشهد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات نوروزی این ایستگاه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در جریان سفر به استان خراسان رضوی، در روز پنجشنبه مورخ ۴ فروردین از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن مشهد از انبار توشه، مجموعه ساختمانی ۴۲ دستگاه ساختمان راه‌آهن، گار باری، سالن صادرات، یگان پلیس، ساختمان آموزش، انبار سوخت، سوله اداره برق و ساختمان جدید در حال ساخت اداره کل راه آهن خراسان بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن در این بازدید، با حضور در مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران، ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن خراسان، مرکز پانل فرماندهی ایستگاه مشهد، مرکز پلیس راه‌آهن خراسان در جریان اقدامات انجام شده در این مراکز قرار گرفت و با مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت و ضمن تبریک سال نو برای کلیه همکاران آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

صالحی همچنین از نمازخانه، ایستگاه فرهنگی قطار، جایگاه موذن، یادمان ۲۴۸ شهید راه‌آهن، بخش بازی‌های کودکان، اورژانس و موزه راه‌آهن در اداره کل راه آهن خراسان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل راه آهن، پیش از این بازدید، ساعت ۱ بامداد و در بازدیدی جداگانه، از بخشهای سیر و حرکت، کنترل و دپوی تعمیرات لکوموتیو ایستگاه راه آهن مشهد بازدید و با مدیران و کارکنان این بخش‌ها گفت‌وگو کرد.