شناسهٔ خبر: 107133 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از فرودگاه شهید دستغیب

بازدید خوشخو سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری بمنظور نظارت بر فرایند پروازها و نحوه سرویس‌دهی به مسافران از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درپی برنامه ریزی انجام یافته جهت بازدید و بازرسی از فرودگاه‌های کشور، حسن خوشخو سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز بازدید کرد.

گفتنی است فرودگاه بین ‌المللی شهید دستغیب در شیراز و در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و پس از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، مجهزترین فرودگاه ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است.

فرودگاه شیراز دو باند پروازی آسفالته یکی به طول ۴۲۷۲ متر و دیگری ۴۳۳۴ متر دارد و به خاطر داشتن دستگاه های کمک ناوبری مدرن و کارآمد مانند دستگاه رادارPSR-SSR( یکی از پیشرفته ترین رادارهای دنیا)، یکی از فرودگاه های ایمن و مجهز کشور تلقی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این بازدید که به همراه مدیر کل فرودگاه شیراز انجام یافت، بخش‌های مختلف از جمله ترمینال ورودی و خروجی، سالن ترانزیت، محوطه رمپ، محوطه بارگیری و... مورد بازرسی قرار گرفت.