شناسهٔ خبر: 10719 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تخفیف ۲۵۰ هزار ريالی رجا برای مشتریان وفادارش

قطار مسافری شركت حمل‌ونقل ريلي رجا با اجراي طرح ستايش (سپاس تابستانه‌) به مشتريان وفادار خود شارژ ۲۵۰ هزار ريالي خريد بليت اعطا می‌كند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعيد رهنما مدير بازاريابي و فروش شركت رجا با اعلام اين كه طرح ستايش از ۱۷ مرداد ماه سال جاري آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه ادامه دارد افزود: در پاسخ به استقبال مطلوب مسافران از قطارهاي رجا و به منظور ارج نهادن به نقطه نظرات مسافران در خصوص سفر با قطار همچنين استفاده مطلوب از اين نظرات، "طرح ستايش" شركت رجا اجرايي شد.

 مدير بازاريابي و فروش شركت رجا در خصوص چگونگي مشاركت مسافران براي حضور در اين طرح گفت: مسافراني كه پس از انجام سفر ناگفته‌ها و خاطرات خود در خصوص سفر با قطار را به همراه عكسي با همين موضوع ارسال كنند در طرح مذكور حضور خواهند داشت.

وي اظهار کرد: مسافران گرامي قطارهاي رجا براي شركت در اين طرح بايد به لينك مربوطه در وب سايت شركت حمل و نقل ريلي رجا به نشاني www.raja.ir مراجعه كرده و بخش‌هاي درخواست شده در فرم را به طور كامل تكميل كنند.

مدير بازاريابي و فروش شركت رجا افزود: در همين راستا به منتخبان اين طرح اعتبار ۲۵۰ هزار ريالي خريد بليت اعطا مي‌شود كه به مناسبت سالروز تاسيس شركت حمل و نقل ريلي رجا از اول آبان تا ۳ ماه قابل استفاده  است./

نظر شما