شناسهٔ خبر: 107251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد:

اعزام و پذيرش بيش از ۱۰ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان مازندران

فرودگاه رامسر مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: همزمان با دور نخست سفرهای نوروزی، بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از طریق فرودگاه‌های ساری، رامسر و نوشهر اعزام و پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ۱۴۰۱ و همزمان با دور نخست سفرهای نوروزی، بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از طریق فرودگاه­ های ساری، رامسر و نوشهر اعزام و پذیرش شده اند.

وطن خواه با اعلام این خبر گفت: در بازه زمانی مذکور بیش‌از هفت هزار و ۴۰۰ مسافر با ۹۰ پرواز داخلی و حدود ۷۸۴ مسافر در قالب سه پرواز خارجی به نجف اشرف از فرودگاه شهدای ساری، تعداد ۸۵۸ مسافر در قالب ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۳۴۸ مسافر در قالب ۲۲ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیلات سفر و استقبال از مسافران نوروزی افزود: امسال نیز طبق روال سنوات گذشته، فرودگاههای سه گانه استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله گستردن سفره هفت سین، گل آرایی و زیباسازی اماکن و محاوط، آیین سرنانوازی و نوروزخوانی و مسابقات فرهنگی و.... به استقبال سال نو و مسافران نوروزی رفته و در ایام نوروز لحظات و خاطرات زیبا و ماندگاری را برای مسافران عزیز نوروزی فراهم کرده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛  وطن خواه همچنین به بازدید نمایندگان ویژه وزارت راه و شهرسازی و همچنین ناظران استانی از فرودگاه‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این بازدیدها روند ارایه خدمات و تسهیلات پروازی به مسافران در فرودگاه‌های استان مورد بررسی قرار گرفته که با رضایمندی مردم و مسافران و ارزیابان استانی و کشوری همراه بوده است.