شناسهٔ خبر: 107286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین ثبت شد

مرکز مدیریت راه‌ها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت و دریافت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای این استان از  آغاز طرح خدمات نوروزی این اداره کل تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری قزوین، جواد حق‌لطفی افزود:از این تعداد تماس ثبت شده ۱۸هزار و ۴۱۶مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و ۴۰۴ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

وی اضافه کرد:آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راه‌ها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

حق‌لطفی ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم  از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.

وی گفت:کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

حق‌لطفی در ادامه از ثبت ۱۴میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۱ تردد در راه‌های این استان از ۲۵اسفند ۱۴۰۰تا پایان روز هشتم فروردین۱۴۰۱ خبر داد و افزود:این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین-کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/