شناسهٔ خبر: 10732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد سرزده استانداركرمانشاه از پروژه هاي عمراني کرمانشاه

اسلام آباد غرب به گفته اداره راه وشهرسازی کرمانشاه ،استاندار کرمانشاه دیروز به طور سر زده از پروژه های عمرانی شهرستان جوانرود بازدید کرد .این در حالی است که رئیس راه وشهرسازی اسلام آباد غرب نیز هزینه نگهداري اصولي از راههاي این شهرستان را ۵۰۰ ميليارد ريال دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه ،ابراهیم رضايي بابادی ضمن بازديد ازپروژه تعريض و دوبانده كردن مسير بياشوش -جوانرود و آسفالت راه روستايي زيران -جوانرود گفت: پروژه آسفالت راه روستايي زيران به جوانرود به صورت ضربتي و در كوتاهترين زمان با همكاري وزارت نيرو با پيشرفت خوبي در حال اتمام است و پروژه تعريض و دو بانده كردن بيا شوش به جوانرود نيز در توسعه و پيشرفت شهرستان جوانرود تاثير بسزايي دارد.

وی افزود: عمليات اجرايي بهسازي وآسفالت راه روستايي زيران به جوانرود با طول ۳۵ كيلومتر در بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده و هم اكنون با پيشرفت ۹۵ درصدي در حال اجرا است كه از برنامه زمان بندي جلوتر است.

۵۰۰میلیارد ریال ،هزینه نگهداري از راهها

رئیس راه وشهرسازی اسلام آباد غرب نیز درباره اعتبارات اختصاص يافته به بخش راهداري اين شهرستان گفت: در شهرستاني كه وظيفه نگهداري از ۵۹۰ كيلومتر راه اصلي و روستايي دارد،اختصاص ۱۱ ميليارد ريال به بخش راهداري اين شهرستان در مقايسه با حجم فعاليت هاي مورد نياز براي نگهداري يكساله راههاي اسلام آباد غرب قابل مقايسه نبوده و بسيار اندك است.

فارس ناصري فر در ادامه به نقاط پر حادثه و برنامه سال ۹۴ اين اداره در جهت حذف آنها  اشاره كرد و گفت: شهرستان اسلام آبادغرب بادارا بودن ۲۰۰ كيلومتر راه اصلي و وجود نقاط پرحادثه دراين راهها،برای رفع نقاط پر حادثه راهها برنامه ريزي کرده تانسبت به رفع آنها اقدام شود كه از جمله اين نقاط مي توان از  پيچ كريم حاصله، تراب، كنده هر، گردنه چنار و پيچ مال خطايا نام برد.

در چهار ماهه اول امسال عمليات حذف نقطه پر حادثه پيچ كريم حاصله با اعتبار ۲۰ ميليارد ريال و پيچ كنده نیز با اعتبار هزينه شده ۵ ميليارد ريال انجام شده است.حذف پيچ گردنه چنار و مال خلطايا نیز تا پايان امسال انجام مي شود./

نظر شما