شناسهٔ خبر: 107344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

۱۹ تا ۲۰ ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

بهزاد برقی ، معاون و روستایی آذربایجان غربی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام ساعت ۱۹ تا ۲۰ بعنوان پیک زمان ترددهای نوروزی در محورهای ارتباطی از مردم خواست زمان سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، بهزاد برقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۱ (۲۵اسفند) تا ۹ فروردین سال جاری در حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ تردد وسایل نقلیه در شبکه راههای استان ثبت شد که افزایش ۳۱ درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: از مجموع ترددهای جاده ای آذربایجان غربی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بار بوده و مابقی به ناوگان عمومی بار و مسافر اختصاص دارد.

وی با اشاره به فعالیت ‌۲۴ ساعته و آنلاین مرکز مدیریت راههای استان ادامه داد: ۱۲.۸۹ درصد از ترددها دارای تخلف بوده و ساعات اوج تردد در بازه زمانی ۲۰-۱۹ بوده است.

این مقام مسئول در پایان با اعلام اینکه طبق آمارها در مدت زمان ذکر شده بیشترین افزایش تردد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در محور شهید کلانتری بوده است، اذعان داشت: در این مدت بیشترین تردد در محور بوکان – سقز ثبت شده است.