شناسهٔ خبر: 107361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی :

کسب رتبه نخست اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای آذربایجان غربی در عملکرد کمیسیون ایمنی حمل و نقل

حقوقی آذربایجان غربی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در سال گذشته آذربایجان غربی رتبه نخست کشور در عملکرد کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امین هوشیار رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با تشریح عملکرد این اداره در یکسال گذشته گفت : در طول سال گذشته در مجموع ۱۳ جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل با دبیری اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان برگزار شد که آذربایجان غربی از این حیث توانست رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود : در سال گذشته ۷۳۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی توسط کارشناسان و بازرسین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت و جهت ایمن سازی ۸۷۰ دستگاه از ناوگان عمومی آشکار سازی و نمایان سازی شد.

هوشیار از سایر اقدامات انجام گرفته اداره ایمنی و ترافیک به آموزش ۹۰۰ نفر از  راکبین موتور سوار به همراه توزیع رایگان کلاه ایمنی ، آموزش ۹۵۰ نفر از رانندگان وانت بار و توزیع رایگان اسپری آتش خاموش کن به آنها ، آموزش ایمنی ترافیک به ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس حاشیه راهها به همراه توزیع رایگان اقلام آموزشی  اشاره کرد.

وی از ایمن سازی فیزیکی ۱۲ مدرسه در حاشیه راهها و تعمیر ۲۳ دستگاه دوربین کنترل سرعت پلیس راه استان به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره ایمنی و ترافیک یاد کرد و گفت : در طول سال گذشته بر عملکرد ۷ مرکز معاینه فنی وسایط نقلیه سنگین موجود در سطح استان بصورت مستمر نظارت شده است.