شناسهٔ خبر: 107439 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

ارایه خدمات پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی در ایام نوروز

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت:خدمات پرداخت الکترونیک عوارض بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزاد راه‌های تهران ـ پردیس و اهواز ـ بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، فعال شدن باجه عصر در شعب، تأمین نقدینگی و پرستاری تمام وقت خودپردازهای بانک در ایام نوروز، بازدیدهای دوره‌ای و میدانی مدیران ارشد بانک از فعالیت شعب و تاکید بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق مسافرپذیر و نیز پاسخگویی تلفنی به مشتریان از جمله اقدامات بانک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز بود.

 محمود شایان با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اظهار داشت: مجموعه بانک مسکن با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در بازه‌ زمانی «روزهای پایانی سال» و همچنین «ایام تعطیلات نوروز»،در ارائه خدمات مالی و پاسخگویی به موقع به مشتریان موفق عمل کرده است.

وی از بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک عوارض (ETC) نام برد و ادامه داد: خدمات پرداخت الکترونیک عوارض بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزاد راه‌های تهران ـ پردیس و اهواز ـ بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.

شایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی توسط کارکنان بانک مسکن، افزود: از جمله این خدمات می‌توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در استان البرز با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی، تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت در مناطق کم‌برخوردار کشور، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و البته همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان‌های مختلف مانند یزد اشاره کرد.

مدیرعامل بانک مسکن عملکرد سامانه‌های همراه بانک، اینترنت بانک مسکن و نیز سامانه پیشخوان مجازی را در ایام تعطیلات نوروز مطلوب و بدون اختلال توصیف و بیان کرد: بر اساس استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های حوزه فناوری اطلاعات این بانک، طی سال گذشته شاهد ارتقای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در کشور بوده‌ایم.

وی در تشریح عملکرد بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک طی بازه زمانی ۲۸ اسفندماه پارسال تا ۱۲ فروردین ماه جاری گفت: تراکنش‌های خودپردازهای بانک مسکن از نظر تعداد ۱۳.۴ درصد و در مبلغ ۲۳.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

شایان ادامه داد: طی این مدت تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی بانک مسکن بیش از ۳ میلیون هزار و مبلغ تراکنش بیش از ۶تریلیون ریال و مبلغ تراکنش‌های موفق کیوسک‌ این بانک نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

وی با اشاره به برقراری و فعال شدن شعب کشیک در ایام تعطیلات نوروز یادآور شد: با هدف پاسخگویی مطلوب به مشتریان علاوه بر شعب منتخب استان تهران، در سایر استان‌های کشور نیز شعب کشیک بانک از ساعت ۹ الی ۱۲ در روزهای سوم وچهارم فروردین‌ماه امسال برای مردم به ارائه خدمات بانکی پرداختند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان، نظارت کافی درخصوص تامین نقدینگی، پرستاری و پول گذاری دستگاه‌های خودپرداز این مجموعه بانکی در ایام تعطیلات نوروز در تمامی مناطق حتی در طول سرمای غافل‌گیر کننده استان‌های غربی کشور بدون وقفه و در زمان مقرر صورت گرفت.

وی پاسخگویی به سوالات مردم در مورد طرح‌ها و خدمات بانک را از دیگر اقدامات بانک مسکن در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز عنوان و تاکید کرد: کارشناسان بانک در بخش ارتباطات مردمی طی ۱۰ روز ابتدای سال جاری به بیش از ۸ هزار تماس تلفنی، یک هزار پیام صوتی و ۲۰۰ مورد ایمیل پاسخ داده و تمامی تلاش خود را در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان به کار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن،، مجموعه شعب بانک مسکن پس از پایان تعطیلات نوروز، از روز شنبه ۶ فروردین ماه سالجاری طبق روال کاری گذشته تمامی خدمات خود را در همه حوزه‌های بانکی اعم از اعتباری، تسهیلاتی و... از سرگرفته است