شناسهٔ خبر: 107509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۹بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی در قزوین انجام شد

بازدد از مجتمع های خدماتی رفاهی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام ۸۹بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، فیاض بیگدلی افزود: با انجام این بازدیدها که توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع ها انجام شد ۳ مجتمع به دلیل نقض قوانین بهداشتی مهر و موم و تا اطلاع ثانوی از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

بیگدلی ادامه داد: البته بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی تنها مختص ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در کنار این بازدیدها مسافران ورانندگان هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند.

 گفتنی است ۳۶مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان قزوین در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/