شناسهٔ خبر: 107698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع تاکید کرد:

حساس ترین مسئولیت حوزه حراست، حفظ و نگهداری فیزیکی و صیانت از بیت المال

جلسه حراست گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با تاکید بر ضرورت پیگیری از هدر رفت بیت المال گفت:حساس ترین مسئولیت حوزه حراست، حفظ و نگهداری فیزیکی و صیانت از بیت المال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گیلان علی حدادی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل در اولین جلسه ی فصلی پرسنل حراست اداره کل گفت: حفاظت فیزیکی و صیانت از اموال بیت المال رسالت خطیر و بسیار حساس مجموعه حراست دستگاههای اجرایی است.

حدادی در ادامه ضمن تقدیر از ابتکار مدیر حراست اداره کل در برنامه ریزی جهت برگزاری منظم و دوره ای جلسات حفاظت فیزیکی افزود: یقینا برگزاری مستمر و منظم چنین جلساتی ضمن رفع نقاط ضعف و نیز تقویت مجموعه پرسنلی حراست اداره کل در سطح استان موجبات برقراری وحدت رویه در اجرای منظم وظایف محوله را به دنبال خواهد داشت.

محمد حسین امینیان، مدیر حراست اداره کل در این جلسه طی سخنانی گفت: مبنای کار حراست باید بر روی سه اصل مهم پیش بینی، پیشگیری و حفظ آبروی افراد متمرکز باشد.
وی سپس افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه و تعامل مطلوب با همکاران و تلاش در زمینه ارتقاء سازمان از وظایف مهم حراست چه در حوزه اداره کل و چه در سطح شهرستان ها محسوب می شود.

امینیان خاطرنشان کرد: پرسنل حفاظت فیزیکی می‌بایست در کنار حفظ و حراست از اموال بیت المال، نسبت به حفظ سلامت سرمایه های انسانی مجموعه و پیشگیری از وقوع هر گونه تخلف دقت و حساسیت مضاعف داشته باشند.

در این نشست پرسنل حراست فیزیکی اداره کل و شهرستان‌ها به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند و به سوالات مطرح شده از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر حراست اداره کل پاسخ داده شد.

انتهای پیام/