شناسهٔ خبر: 107699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری جنوب کرمان در حاشیه بازدید از‌ شرکت‌های حمل و نقل رودبار جنوب خبر داد؛

ورود ۲ برابری ناوگان حمل محصول در منطقه جنوب کرمان نسبت به سال قبل

حمل و نقل جنوب کرمان مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ضمن اشاره به ورود ۲ برابری ناوگان حمل و نقل محصولات نسبت به سال قبل در این زمان گفت:شرایط گفته شده و برخی عملیات روانی سودجویان برای استفاده از فضای موجود سبب می شود در کشاورزان این نگرانی را ابجاد کند که کمبود کامیون وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت : امسال به دلیل عدم رعایت زمان کشت برخی محصولات برداشت همزمان محصولات کشاورزی استان های خوزستان، بوشهر هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و شرایط آب و هوایی شرایطی را رقم زد تا روند حمل محصولات جنوب کرمان با این مناطق هم زمان شود . مجتبی محمودی با اشاره به ورود ۲ برابری ناوگان حمل و نقل محصولات نسبت به سال قبل در این زمان گفت:شرایط گفته شده و برخی عملیات روانی سودجویان برای استفاده از فضای موجود سبب می شود در کشاورزان این نگرانی را ابجاد کند که کمبود کامیون وجود دارد.

وی افزود:کشاورزان باید جهت تنظیم آهنگ حمل برای جلوگیری از افزایش کرایه حمل، قبل از برداشت محصولات خود با شرکت های حمل ونقل منطقه جنوب کرمان هماهنگ نمایند و در ارسال محصولات خود عجله نکنند و به جو سازی افراد سود جو که با هدف پایین نگاه داشتن فیمت محصولات رقم خورده است اعتنا نکنند.

محمودی از حمل بیش از ۱۴۷ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون خبر داد و گفت :در این فاصله زمانی بیش از ۱۳ هزار سفر طبق آمار سامانه صدور بارنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای حمل بیش از ۱۴۷ هزار تن انواع محصولات کشاورزی جنوب کرمان انجام شده است که خود نشان دهنده آهنگ مناسب ورود ناوگان حمل نظیر کامیون ،تریلر و ...به منطقه بوده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان گفت: امیدواریم در شرایط پیشرو بتوانیم با همکاری کشاورزان شاهد عبور از پیک برداشت و حمل به موقع محصولات کشاورزی جنوب کرمان و رسیدن به بازهای هدف باشیم . محمودی افزود:با توجه به میزان برداشت محصولات بصورت روزانه همکاران بنده در مجموعه معاونت حمل و نقل و اداره کالا در جهت گسیل کردن بیستر ناوگان به منطقه در تلاش هستند و با رصد میدانی و ارتباط با ۱۰۶ شرکت‌حمل و نقلی فعال در منطقه وضعیت حمل و نقل محصولات کشاورزی را بصورت ویژه در دستور کار دارند.

انتهای پیام/