شناسهٔ خبر: 107775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طرح نوروزی ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی

مرکز مدیریت راه ها ی خراسان جنوبی2.jpg رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی از ثبت و دریافت ۶۱۱۲تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای این استان در طرح نوروزی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزرارت راه و شهرساز ی در خراسان جنوبی، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی گفت: از ۶۱۱۲ تماس ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه های استان ۵۴۴۵مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۶۷مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی کسب کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

بهمنی خاطر نشان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.