شناسهٔ خبر: 107810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شرسازی شهرستان خوی خبر داد:

واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان خوی 

خوی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوی در زمینی به مساحت ۱۶هکتار در کوی ولیعصر مکانیابی و اقدامات عقد قرارداد جهت آماده سازی پروژه انجام شده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (آذربایجان غربی)، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی که به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب بعد از نماز مغرب در مساجد گوناگون‌ به شرح عملکرد راه و شهرسازی می‌پردازد، در خصوص پیشرفت طرح نهضت مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوی در زمینی به مساحت ۱۶هکتار در کوی ولیعصر مکانیابی و اقدامات عقد قرارداد جهت آماده سازی پروژه انجام شده است. 

افشین سلیمانی با بیان اینکه  عملیات تسطیح و مسیرگشایی معابر و شبکه بندی ۸ هکتار از سایت نهضت ملی مسکن انجام شده، افزود: به موازات آماده‌سازی این سایت،اقدامات ثبت نام و  واگذاری ١١٠ قطعه زمین به صورت گروه سه نفری به اتمام رسیده و در مرحله اخذ پروانه ساختمانی جهت احداث است. 

وی، احداث بزرگراه خوی_سلماس را به عنوان بخش شمالی کریدور بزرگراهی غرب کشور را از مهمترین پروژه‌های شهرستان خوی برشمرد و ادامه داد: اجرای طرح تفصیلی و تملک اراضی دولتی همگام با نظارت بر پروژه‌های راهسازی پیگیری می‌شود.