شناسهٔ خبر: 107817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

افزایش ۱۰ درصدی تناژ جابه جایی کالا در کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تناژ جا به جایی کالا در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار بوده، گفت: تناژ جابه جایی کالا نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ از افزایش ۱۰ درصدی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه،  فریبرز کرمی اظهار داشت: طی یک سال گذشته شمار حواله های صادر شده در استان کرمانشاه به ۶۰۸ هزار و تعداد بارنامه های صادره به ۶۲۶ هزار عدد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تناژ جابه جایی کالا در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار بوده، افزود: تناژ جابه جایی کالا نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ از افزایش ۱۰ درصدی حکایت دارد.

کرمی تصریح کرد: بیشترین حمل کالا با تناژ شش میلیون و ۳۰۵ هزار به شهرستان کرمانشاه و به کالای سیمان با تناژ یک میلیون و ۷۶۳ هزار مربوط شد.

وی از افزایش پنج درصدی بارنامه های مصرفی خبر داد و عنوان کرد: عمده ترین کالاهای حمل شده شامل سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و چغندرقند بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۹ هزار راننده کامیون و ۶۰۲ راننده وانت باری در حوزه حمل کالا در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

کرمی همچنین از فعالیت ۲۰ هزار و ۵۶۵ ناوگان وانت باری و ۱۲ هزار و ۶۷۵ ناوگان کامیون به منظور حمل و نقل برون‌شهری کالا خبر داد.

انتهای پیام/