شناسهٔ خبر: 107844 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد

انتصاب مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین نماینده ویژه مدیرعامل و مجری طرح نهضت ملی مسکن در این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان با اشاره به اینکه بر مبنای اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه اصلی این سازمان در دو حوزه زمین و مسکن بوده است، گفت: در حوزه مسکن عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد و بیش از این می‌توانستیم به مردم خدمت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن نقش هدایت و راهبری حوزه مسکن در وزارت راه و شهرسازی را داراست، افزود: باید در حوزه اقتصاد زمین و مسکن فکر و برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم و در جهت تولید ثروت و مولدسازی سرمایههایمان به صورت مضاعف تلاش کنیم.

وی در خصوص ماموریت تعادل در عرضه و تقاضای حوزه مسکن، اعلام کرد: با ترفندهایی که با همکاری و همفکری اعضای هیات مدیره سازمان در دستور کار قرار داده ایم، مصمم هستیم که بیش از پیش به این عرصه ورود کنیم.

فخاری با بیان اینکه براساس ابلاغ اخیر وزیر راه و شهرسازی وظیفه نظارت بر اجرا و ساخت بخشی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر وظیفه ابتدایی تامین زمین این طرح بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است خاطر نشان کرد: بحث‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای درخصوص طرح اقدام ملی تمام شده و وقت عمل و اجرا فرارسیده و این وظیفه بزرگ یک همت بالا می‌خواهد.

وی درخصوص تغییرات و جابجایی‌های مدیریتی در سازمان‌ها گفت: تغییر همیشه باعث تکامل بشر بوده و در سازمان ها هم این تغییرات باعث رشد مدیران می‌شود.

فخاری از زحمات میرسجاد سید اشرفی قدردانی کرد و اضافه کرد: در مدت همکاری با ایشان اعتماد زیادی بین ما وجود داشت و من از علم و آگاهی وی استفاده زیادی کردم.

وی از سیدمحمد حسین گنجی سرپرست جدید دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان فردی صاحبنظر در موضوعات مختلف و دارای توان نظریه‌پردازی نام برد.

فخاری افزود: جدیت در پیگیری موضوعات و جسارت درانجام کار و تصمیم‌سازی‌ها از صفاتی است که در ایشان سراغ دارم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با معرفی علیرضا صادقیان فر به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل و مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: با ورود ایشان بخشی از مسئولیت دوستان در حوزه فنی و مهندسی سبک‌تر خواهد شد، هرچند حضور ایشان در موازات حوزه فنی خواهد بود و تداخلی بین این دو بخش پیش نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: با این کار اندازه‌گیری و ارزیابی فعالیت های سازمان ساده تر خواهد شد.

گفتنی است پیش از صحبت‌های مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن میرسجاد سید اشرفی، سیدمحمد حسین گنجی و علیرضا صادقیان‌فر هر یک در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های پیش‌روی خود پرداختند.