شناسهٔ خبر: 107885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رفع نقاط پرحادثه صورت پذیرفت؛

شروع عملیات تکمیلی واریانت میان رودان شهرستان خمین با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال

واریانت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات تکمیلی واریانت میان رودان در محور خمین-رباط مراد شهرستان خمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، علیرضا اختری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به ارتقای ایمنی در محور خمین-رباط مراد گفت: عملیات تکمیلی پروژه احداث واریانت میان رودان به طول ۱۲۰۰ متر با در نظر گرفتن ۳۰ میلیارد ریال شروع شده و پس از اتمام مراحل طراحی و نقشه برداری، در حال حاضر در مرحله اجرای درناژ و راکفیل پل‌های موجود در طول مسیر است.

وی افزود: با اجرای این طرح، دو قوس افقی متوالی که یکی از نقاط پرحادثه در این محور بشمار می‌رود رفع شده و مسیر یاد شده از ایمنی لازم برخوردار خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت پیش‌بینی شده در بخش خصوصی و پتانسیل نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات لازم سازمانی امید آن می‌رود که عملیات اجرایی پروژه مذکور در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد تا موجبات رضایتمندی کاربران جاده‌ای نیز فراهم گردد.

وی تصریح کرد: تکمیل دو دستگاه ابنیه فنی، خاکریزی و تنظیم بستر، اجرای لایه‌های زیر اساس و اساس، جابجایی تیرهای روشنایی و اجرای لایه نهایی آسفالت از عمده اقداماتی است که برای تکمیل این پروژه انجام خواهد شد.