شناسهٔ خبر: 107963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست معاون مسکن و ساختمان با مدیرکل بهزیستی:

توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به تامین مسکن معلولین

IMG-20220411-WA0012.jpg در نشست صبح امروز مدیرکل بهزیستی استان با معاون مسکن و ساختمان این اداره کل مبنی بر پیگیری نیاز های مسکن معلولین استان مطرح شد که راه و شهرسازی به تامین مسکن معلولین توجه ای ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)،خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد،با بیان اینکه یکی از رسالتها و وظایف این اداره کل ، تامین مسکن برای نیازمندان و متقاضیان این بخش می باشد به همین منظور در راستای طرح نهضت ملی مسکن و وجود برخی محدودیت هایی و کمبود هایی که در جهت تامین زمین مورد نیاز وجود دارد، این اداره کل وظیفه خود می داند تا در تامین مسکن معلولین ، جامعه تحت پوشش بهزیستی و بالاخص خانواده های دو معلول به بالا، در چارچوب طرحهای ویژه این قشر اجتماع، نگاه خاصی اعمال نماید و بتواند نیاز مسکن متناسب با شرایط این گروه ویژه ی اجتماعی را تامین نماید .

در ادامه این نشست ابهت مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از همکاری های خوب این اداره با بهزیستی و نگاه خوبی که مدیران این بخش در جهت تامین مسکن این گروه از افراد تحت پوشش بهزیستی دارند، تشکر نمود،و با طرح موضوع برخی مشکلات موجود در برخی پروژه های در دست احداث، از مدیران حاضر در این جلسه خواست تا در جهت مرتفع نمودن موضوعات فنی و اجرایی، پیگیری های جدی را در کوتاهترین زمان داشته باشند .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی نیز در پایان این نشست ضمن تشکر از حضور مدیرکل بهزیستی استان و همکارانشان در این جلسه، گفت ان شا ا... تلاش خواهیم کرد تا نیازهای مرتبط با تامین مسکن معلولین و جامعه تحت پوشش بهزیستی استان را در الویت کار خود قرار دهیم.