شناسهٔ خبر: 10805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جدول مهمترین خبرهای راه و شهرسازی استان‌ها در هفته‌ای که گذشت/ پرژه‌های افتتاحی در هفته دولت

راه روستایی بازدید جهانگیری از تأسیسات دریایی بندر امیر آباد، سفر معاون راه روستایی و قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر به گیلان و اصفهان و همچنین اخبار مدیران کل استانی درباره پروژه‌های افتتاحی به مناسبت هفته دولت در سراسر کشور از جمله مهمترین اخبار استان‌ها در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ جدول زیر خلاصه‌ای از عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های مختلف در هفته‌ ای که گذشت است.

مهمترین اخبار استان ها در هفته گذشته

نام استان

معاون اول رئیس جمهور ضمن بازدید از تاسیسات دریایی بندر امیر آباد با بیان اینکه سرمایه گذاری از شاخص های مهم در دولت تدبیر و امید است، از حمایت دولت از بخش خصوصی برای گسترش اشتغال در کشور خبر داد.

هیات اقتصادی قزاقستان به سرپرستی معاون استاندار منگستائو از بندر امیرآباد بازدید کردند .

مازندران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر شهرستان مبارکه و کاشان از افزایش تسهیلات مسکن مهر برای واحدهای نیمه‌ تمام شهر جدید مجلسی از ۲۵۰ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شهرستان تیران‌ و کرون خبر داد.

اصفهان

حسین میرشفیع معاون راه‌ روستایی وزارت راه وشهرسازی در سفری به گیلان، از راه های روستایی اسن استان ی بازدید کرده و روند اجرایی پروژه های موجود را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی و نزدیک به ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در این استان خبر داد.

گیلان

در جریان سفر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به شهرستان بندر لنگه، سه پروژه اداره دریانوردی این بندر با اعتباری حدود هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، عملیات اجرایی ۸۸ پروژه از محل اعتبارات استانی و پنج پروژه از محل اعتبارات ملی هرمزگان که به دلیل مشکلات اعتباری متوقف شده بود با تزریق اعتبار از اواخر سال گذشته دوباره کلید خورد که برخی از آنها در هفته دولت و بقیه آن تا پایان امسال و سال آینده به بهره برداری می‌ رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان از آغاز صدور اسناد مالکیت در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، بهره برداری از پل بزرگ هیله رود و ۲۶ پروژه راه روستایی در هفته دولت خبر داد.

هرمزگان

مدیر کل اداره راه و شهرسازی ایلام اعلام کرد: سه طرح جاده اي شهرستان ملكشاهي استان در هفته دولت به بهره برداري مي رسد.

ایلام

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از رشد ١٩ درصدی عملیات کانتینری در ٤ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بندر بوشهر خبر داد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازي استان بوشهر از افتتاح دو هزار و ۲۷۷ واحد مسكن مهر در استان در هفته دولت خبر داد.

بوشهر

مدیر کل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی از افتتاح ۷۷۰ واحد مسکن مهر این منطقه، ۳۴ کیلومتر باند دوم و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی در هفته دولت خبر داد.

كرمان جنوبی

مدیر کل اداره راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحویل پنج هزار و ۱۰ واحد مسکن مهر استان در هفته دولت خبر داد.

سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اجرای طرح راهداری تابستانه در سطح سه هزار و يكصد كيلومتر از راه‌ های استان گفت: وجه تمايز این طرح با طرح‌ های ديگر راهداری در طول سال، استفاده گسترده از ابزارهای نوین راهداری است.

گلستان

مدیر کل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه از اختصاص اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان خبر داد.

مدیر کل اداره راه وشهرسازی کرمانشاه از افتتاح ۱۲۱ کیلومتر راه روستایی و ۲۱ کیلومتر راه اصلی در هفته دولت در این استان خبر داد.

کرمانشاه

رئيس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی ضمن بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی و بهداشتی درمانی استان البرز مشکلات موجود در روند انجام این طرح‌ ها را مورد بررسی قرار داد.

البرز

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوی در بازديد از پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در شهرستان سبزوار گفت: در حال حاضر محورهاي استان خراسان رضوی، به بزرگترین كارگاه فعال عمراني استان در زمینه ساخت، توسعه و نگهداری راه ها تبدیل شده است.

خراسان رضوی

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان عصر سه شنبه ۲۷ مرداد با هدف بررسی نهایی طرح ها و برنامه های دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی این استان بویژه در بخش های راه آهن، گردشگری، صنعت، نیرو و کشاورزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.

همدان

مدیر کل اداره راه و شهرسازی ایرانشهر از افتتاح ۱۷ دستگاه پل تا پایان سال و روکش ۶۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در این منطقه خبر داد.

ایرانشهر

با رفع تصرف ۱۱ هكتار از اراضي دولتي در منطقه كن سولقان ،۱۵۵ ميليارد تومان از سرمايه ملي به بيت المال كشور برگشت.

تهران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از به بهرهبرداری رسیدن بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در استان خبر داد.

لرستان

نظر شما