شناسهٔ خبر: 108372 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

راهبر عملیات فرودگاهی؛

بر پایان عملیات بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد در موعد مقرر تاکید کرد

فرودگاه مهرآباد عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در چهل و چهارمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد بر پایان عملیات اجرایی بهسازی، مطابق برنامه زمانبندی تاکید کرد و گفت: بر تاریخ تعیین شده هیچگونه تجدید نظری وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهل و چهارمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند چپ ۲۹ فرودگاه مهرآباد که با حضور حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، مصطفی صفی نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهی، حبیب داودی دانا مدیر ایمنی شرکت، مدیرعامل گروه مشارکت و مشاور کارفرما برگزار شد.

راهبر عملیات فرودگاهی در این جلسه  بر کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد بر پایان عملیات اجرایی بهسازی، مطابق برنامه زمانبندی تاکید کرد و گفت: بر تاریخ تعیین شده هیچگونه تجدید نظری وجود ندارد.

در این نشست گروه مشاور کارفرما از روند انجام کار، وضعیت عملیات اجرایی و درصد پیشرفت بخش های مختلف پروژه گزارشی ارائه داد.

تاکید بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه زمانبندی مصوب اصلاحی و پیگیری گروه مشارکت جهت مهیاسازی تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات پخش آسفالت پلیمری در شب از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
در ادامه نیز مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی به تشریح اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی باند ۲۹ چپ پرداخت.