شناسهٔ خبر: 108388 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با نماینده رامهرمز و رامشیر تاکید شد؛

بهسازی بازار تاریخی رامهرمز با همکاری استانداری و مردم

دیدار در دیدار مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با نماینده رامهرمز و رامشیر بر بهسازی بازار تاریخی رامهرمز با همکاری استانداری و مردم تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دیدار کرد.

در دیدار ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی، راهکارهای مشارکت در نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی و احیا بازار تاریخی و بهسازی معابر رامهرمز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست با توجه به نقش مهمی که احیا بازار تاریخی رامهرمز در احیا مرکز شهر دارد، راهکارهای مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط در اجرای پروژه مطرح و مقرر شد این پروژه با نظر و راهبری استانداری مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین در این نشست شرکت بازآفرینی شهری ایران، آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه از نوسازی و احداث مسکن در بافت‌های فرسوده رامهرمز در قالب اعطای تسهیلات اسکان موقت و نوسازی مسکن اعلام کرد.

گفتنی است طی مذاکره تلفنی با استاندار و رییس ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان خوزستان، مراتب همکاری طرفین برای احیا بازار سنتی شهر رامهرمز مطرح و مقرر شد معاونت هماهنگی و امور عمرانی استان موضوع را پیگیری کنند.