شناسهٔ خبر: 108424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان مسکن در سیستان و بلوچستان فراهم شد 

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی از امروز یکم اردیبهشت ماه به مدت یک ماه امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این استان همزمان با سراسر کشور فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: بر این اساس متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام اشتباه درج کرده‌اند، می‌توانند از امروز به مدت یک‌ماه با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir  نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در صورت عدم امکان تامین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تامین زمین انجام می‌شود.

مهدیار با اشاره به نام‌نویسی ۸۷ هزار و ۵۷۵ نفر برای طرح جهش مسکن گفت: این تعداد در ۲۰ شهر استان در حوزه تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام برای برخورداری از این طرح کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: سهم ابلاغی استان در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل از قانون جهش تولید مسکن هر سال ۲۴ هزار واحد تعیین شده است که در مجموع برای چهار سال ۹۶ هزار واحد مسکونی می شود.