شناسهٔ خبر: 108426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در فروردین ماه سالجاری صورت گرفت:

رفع تصرف ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان مهرستان

رفع تصرف اراضی خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان فروردین ماه سالجاری در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان محمد سعید ملازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان فروردین ماه سالجاری در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف شد.

وی اظهار داشت: ارزش اراضی رفع تصرف شده ۷۵ میلیارد ریال است که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی اجرایی شد.

ملازهی ادامه داد: یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان مهرستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و ادارات شهرستانی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند.

ملازهی خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان گرامی در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی دولتی تعیین شده است.