شناسهٔ خبر: 108587 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

وزیر امضاء با حکم وزیر راه و شهرسازی، آرمان خورسند به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در حکمی آرمان خورسند را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به آرمان خورسند آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

شایسته است با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، ضمن ارتباط و تعامل موثر با دفتر UN-HABITAT در کشور و همکاری و هم‌اندیشی با کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی ذیربط و جامعه دانشگاهی و برگزاری منظم جلسات کمیته ملی، زمینه لازم جهت بهره‌برداری بیش از پیش از ظرفیت‌های برنامه اسکان بشر ملل متحد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فنی را فراهم آورده و همچنین از این فرصت برای به اشتراک گذاردن تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مسکن و شهرسازی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی بهره جویید.

امید است با اتکال به الطاف الهی در راستای سیاست‌های نظام و دولت مردمی در اجرای بهینه و مطلوب وظایف محوله، پیروز و سربلند باشید.

گفتنی است، پیش از این محمدمهدی مظاهری این سمت را برعهده داشت.