شناسهٔ خبر: 108649 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:

مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی چابک سازی می شود

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیگیری لازم برای تامین نیروی انسانی متخصص و همچنین پویایی، چابک سازی و ارتقای سطح علمی و عملیاتی مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛  به مناسبت روز جهانی خلبان، گروهی از متخصصین، خلبانان و کروی پروازی مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی با سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دیدار و گفتگو کردند.

حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۶ آوریل (روز جهانی خلبان) به جامعه خلبانان صنعت هوانوردی کشور بویژه خلبانان مرکز وارسی پروازی که با سخت کوشی، تخصص و تعهد مثال زدنی، جایگاه صنعت هوانوردی کشور را در سطح ملی و بین المللی ارتقاء داده اند، از زحمات کارکنان و کروی پروازی فلایت چک قدردانی کرد و با اشاره به ماموریت سازمانی خطیر این مرکز به بیان رهنمودهای لازم برای رفع مشکلات جاری این مرکز پرداخت.

وی همچنین گفت: پیگیری لازم برای تامین نیروی انسانی متخصص و همچنین پویایی، چابک سازی و ارتقای سطح علمی و عملیاتی مرکز انجام خواهد شد.

در این نشست کاشف علیپور رئیس مرکز مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی گزارشی از عملکرد این مرکز در زمینه های مختلف مدیریت متمرکز عملیات پرواز، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما و مهندسی وارسی پروازی و فلایت چک و همچنین نقاط قوت و توانمندی های دانش بنیان آن مرکز که منجر به خودکفایی کشور در این بخش از صنعت هوانوردی شده است، ارائه شد.

وی همچنین در خصوص محتوای فعالیت وارسی پروازی، مشکلات و مخاطرات پروازهای فلایت چک و سایر پروازها با توجه به نقشه راه و چشم انداز پیش روی این مرکز توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، در ادامه این نشست، تعدادی از خلبانان و متخصصین حاضر به بیان نظرات و دغدغه های خود پراختند و ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه راهبردی و شفاف سرپرست شرکت فرودگاه‌ها بر تعهد سازمانی خود و حرکت در راستای اعتلای اهداف ماموریت سازمانی؛ مبتنی بر علوم و دستاوردهای جهادی دانش بنیان خویش که همانا از افتخارات شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران و سربلندی کشور در خودکفایی و ارتقا سطح کیفی و کمی بخش تخصصی مرکز وارسی پروازی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی است، تاکید کردند.