شناسهٔ خبر: 108746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان یزد تسریع کننده طرح های سرمایه گذاران

کارگروه زیربنایی یزد.jpg نشست تخصصی کارگروه زیربنایی استان به ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی (یزد)،نشست تخصصی کارگروه زیربنایی استان به ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.  

این جلسه که با حضور کلیه دستگاه‌های عضو در محل سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد براساس دستورکاری که از قبل تدوین و به اطلاع دستگاه‌های عضو کارگروه رسیده بود موضوعات دستورکار مطرح و در نهایت تصمیمات اتخاذ شده جهت تصویب نهایی به شورای برنامه ریزی استان ارسال خواهد شد.

 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استات ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست های واصله از مراجع ذیصلاح موضوعات مصوب که بعضا مربوط به طرح های خارج از محدوده و حریم می باشد با بررسی های کارشناسی مورد پیگیری این کارگروه قرار می گیرد.

 خواجه رضایی خاطر نشان کرد: پس از اخذ نظر اعضا، مصوبات این کارگروه جهت نهایی شدن به شورای برنامه ریزی استان ارجاع و پس از تصویب اجرایی می شود.

 دبیر کارگروه زیر بنایی استان مصوبات کارگروه را زمینه ساز توسعه اقتصادی و گردشگری استان دانست و تصمیمات کلانی که در این جلسات اخذ می شود، می تواند نقش سازنده ای در جذب سرمایه در استان ایفا کند.