شناسهٔ خبر: 108804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان مطرح کرد؛

تکمیل کمربندی وانشان تا پایان سال در صورت تامین منابع مالی

غلامرضا امینی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم کمربندی وانشان به طول ۲.۶ کیلومتر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت احداث کمربندی وانشان بطول ۲.۶ کیلومتر، پیگیری‌های لازم جهت شروع مجدد عملیات اجرایی آن به عمل آمد و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

وی با اشاره به قرار گرفتن تاسیسات در قسمتی از مسیر این پروژه و نیاز به آزادسازی آن اذعان داشت: کمربندی وانشان در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گلپایگان در محل اتصال استان اصفهان به استان‌های غرب کشور طرح جانمایی ایستگاه راه آهن اراک -خمین-گلپایگان-اصفهان در چند موقعیت پیشنهادی طی بازدیدهای مسئولین مربوطه، توسط مشاور طرح در حال بررسی است.  

وی با اشاره به پیگیری‌های ویژه بعمل آمده جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرستان گلپایگان گفت: از جمله این پروژه‌ها شامل مطالعات باند دوم گلپایگان-دهق، کمربندی سعید آباد -رباط سرخ  و کمربندی روستای درب امامزاده است که دارای موانعی از جمله عدم تخصیص اعتبار و آزادسازی‌های متعدد هستند.