شناسهٔ خبر: 108827 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج-قزوین و محور شهریار-تهران/ بارش در برخی محورها

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس را سنگین اعلام کرد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی در کشور طی ساعات اولیه صبح امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و همچنین آزادراه تهران-شمال و قزوین-رشت (مسیر رفت و برگشت)، روان است. ضمن اینکه این محورها فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به سمت کرج حد فاصل محمدشهر تا پل کلاک خبر داد و افزود: در آزادراه کرج به سمت قزوین محدوده‌های مهرشهر و گل‌شهر و همچنین در محور شهریار به سمت تهران حد فاصل میدان معادن تا شهر قدس، ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی هم از این قرار است: در برخی از محورهای استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و یزد.

برقی همچنین با بیان اینکه محور مسدود شریانی کشور در حال حاضر تنها محور ریگان - ایرانشهر است، محورهای دارای انسداد فصلی را هم به شرح زیر برشمرد: سی‌سخت - پادنا، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند.

وی عنوان کرد: محورهای مسدود غیرشریانی کشور هم محورهای میل نادر - سفیدآبه و کوثر - خلخال هستند.