شناسهٔ خبر: 108931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان مطرح کرد؛

معرفی به پروژه ۷۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان

غلامرضا امینی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان براساس واگذاری گروهی انجام شده برای ۷۳ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: افزون بر شش هزار و ۶۷۰ نفر در طرح ملی جهش تولید مسکن برای شهرستان گلپایگان اقدام به ثبت نام کردند که تا کنون براساس واگذاری گروهی انجام شده برای ۷۳ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته است.  

وی افزود: پالایش دو هزار و ۶۱۲ متقاضی در حال انجام است و جهت تامین زمین متقاضیان نیز تعداد ۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اذعان داشت: جهت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، پیشنهاد الحاق ۲۸۲ هکتار از اراضی به محدوده شهری، طرح تفکیکی ۲۴۶ هکتار از اراضی داخل محدوده شهر گلپایگان  و الحاق ۳.۲ هکتار از اراضی شهر گوگد  به محدوده  شهری در کمیسیون ماده ۵ در حال پیگیری است. همچنین ۱.۳ هکتار از اراضی ملی گلشهر جهت این طرح تخصیص داده شده است.  

 وی بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت آموزش و پرورش در خصوص واگذاری زمین به فرهنگیان، در شهرستان گلپایگان تعداد ۲۱ قطعه زمین به میزان پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع به ۶۱ نفر از متقاضیان تخصیص داده شد.  

 امینی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه این شهرستان، عنوان کرد: در سنوات گذشته ۱۰۵ قطعه زمین واقع در فاز ۲ مسکن مهر جهت این امر واگذار شد و در مرحله دوم این اقدام، ۱۵۰ قطعه زمین دیگر تخصیص داده شد.