شناسهٔ خبر: 10901 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیران راه و شهرسازي و صنعت صورت گرفت:

بررسی پیش نویس برنامه های پیشگیری، مقابله و کاهش حجم قاچاق

وزرا کارگروه بررسی و اصلاح پیش نویس برنامه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز با حضور وزیران صنعت و راه وشهرسازی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران پیش نویس برنامه های پیشگیری، مقابله و کاهش حجم قاچاق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت،عباس آخوندی و محمدرضا نعمت زاده وزیران یادشده به همراه مسعود کرباسیان در نشست مزبور حاضر بودند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی (گمرک جمهوری اسلامی ایران)، وزارتخانه های کشور، نفت، راه وشهرسازی، بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به همراه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان ملی استاندارد، دستگاههای حاضر در این کارگروه هستند و وظایف هر یک به طور جداگانه مورد حک و اصلاح قرار گرفت.

کارگروه یادشده با عنوان کارگروه ساماندهی تجارت کشور و مبارزه با قاچاق به ریاست وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با مشارکت وزیران امور اقتصادی و دارایی، کشور، راه و شهر سازی و رییس کل بانک مرکزی، موظف شده تا پیشنهادهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر پیشنهادهای مربوط را بررسی و نتیجه را به هیات وزیران ارایه دهد.

نظر شما