شناسهٔ خبر: 109029 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج/ بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی

نوروز- مسافران در جاده ها کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین – کرج سنگین گزارش شده است.

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرين وضعيت محورهای شمالی را تشریح کرد.

معصومی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده‌ ولی‌آباد و محور هراز مسیر شمال به جنوب در محدوده آب اسک سنگین است.

وی از بارش پراکنده باران در محور فیروزکوه خبر داد و عنوان کرد: محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و اصفهان بارش باران را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین گزارش شده است.