شناسهٔ خبر: 109039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد؛

حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن که با دریافت پیامک به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند

طالبان-مدیرکل راه و شهرسازی فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت می‌کنند اگر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند حذف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(فارس)، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: متقاضیانی که تاکنون چندین مرحله پیامک دریافت کرده اند و به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکرده اند پرونده آنان رد درخواست و از طرح نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۴۱۵۸۵۸ نفر جهت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون ۶۲ هزار نفر بصورت نهایی تایید شده اند و ۱۷۸ هزار نفر نیز در حال بررسی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر مربوط به شیراز و شهر جدید صدرا و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: ۱۷۵ هزار نفر نیز تاکنون به دلیل نداشتن شرایط لازم که همان شرایط فرم "ج"، سابقه مالکیت و سابقه سکونت هست از طرح نهضت ملی رد درخواست و حذف شده اند.

محمودرضا طالبان متذکر شد: در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ۸۴ شهر تاکنون ثبت نام انجام شده است که این اداره کل با سایر ادارات و ارگانهای عضو شورای مسکن استان و دیگر دستگاهها مکلف به تامین زمین و احداث مسکن در آن شهرها است.

ور در خصوص وضعیت تامین زمین تاکنون توسط این اداره کل جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: تاکنون برای اجرای این طرح بزرگ ملی ۲۴۰۰ هکتار زمین مهیا شده که تلاش برای افزایش این مقدار زمین با جدیت ادامه دارد.