شناسهٔ خبر: 109095 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد؛

پردیس ممتازترین شهر جدید کشور/تکمیل باقیمانده مسکن مهر اولویت اصلی شرکت عمران

جابرانصاری عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور دانست و گفت: با اختصاص منابع دولتی به پردیس می‌توان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تحویل مالکان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میر محمد غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت عمران پردیس ضمن تشکر از زحمات پیرفرشی در حضور چهار ماهه به عنوان سرپرست، پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور معرفی کرد که توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در آن موجود است.

غراوی حضور رئیس جمهور در ابتدای سال در پردیس را مغتنم شمرد و ابراز امیداوری کرد با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان داد و با پیگیری‌ها بتوان طرح نهضت ملی مسکن را در پردیس اجرا کرد.

عضو هیئت مدیره شهرهای جدید، شروع پروژه مترو تهران – پردیس را دیگر موضوع مهم برشمرد که باید در مدیریت جدید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد تا عملیات اجرایی آغاز شود.

پیمان پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران پردیس نیز با اشاره به پیچیدگی‌های فراوان ابر پروژه پردیس اعلام کرد: وظیفه شرکت عمران صرفا ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است.

به گفته پیرفرشی اکنون هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

تعداد واحدهای تحویلی در پردیس به ۷۰ هزار واحد رسید

سرپرست سابق شرکت عمران پردیس گفت:‌ تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال ۹۷، از ۲۵ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر ۴۷ هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد.

وی افزود: همچنین اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیرفرشی در انتها ضمن تشکر از اعتماد و ابلاغ حکم سرپرسی توسط معاون وزیر در اولین روزهای کاری، از مسئولین استانی و شهرستان پردیس و همچنین اعضای هیئت مدیره و پرسنل شرکت عمران تشکر و نجابت و صبوری مردم پردیس را دلیل مهمی برشمرد تا بتوان اتفاقات بزرگی را در این شهر رقم زد.

در ادامه سرپرست جدید شرکت عمران به صحبت پرداخت و از حضور ۲۰ ساله خود در مجموعه شهرداری تهران خبر داد.

جابرانصاری اشاره‌ای به جلسات متعدد در روزهای اخیر با مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس داشت و اعلام کرد: حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسولین است که با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

امام جمعه پردیس نیز از زحمات شبانه‌روزی و حضور دغدغه‌مند پیرفرشی در دوران سرپرستی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به آیات قرآن و احادیث ائمه، بار مسئولیت را سنگین دانست و گفت: خدمت به مردم خدمت به خداست و تمام اعمال دنیوی در روز قیامت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

حسینی اشاره‌ای به حضور رئیس جمهور در پردیس و دغدغه ایشان برای خانه‌دار شدن مردم داشت و برای جابرانصاری در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

در ادامه این مراسم یکی از انبوه‌سازان مسکن مهر به نمایندگی از سایر سازندگان به صحبت پرداخت و خواستار حمایت بیشتر مجموعه استانداری و شورای مسکن برای تکمیل پروژه‌ها در پردیس شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید شرکت عمران پردیس برای جابرانصاری با امضای معاون وزیر راه و شهرسازی و توسط عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اهدا شد.