شناسهٔ خبر: 109175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی استان خبرداد:

اعطای تسهیلات ساخت مسکن با شرایط جدید به پروژه های خود مالک در استان خراسان جنوبی

وحيد داعي2.jpg اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات ساخت مسکن به پروژه های خود مالک با شرایط جدیددرسطح استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، وحیدداعی اظهارداشت: به استناد ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و مصوبه جلسه مورخ ۱۱/۸/۱۴۰۰ شورای پول و اعتبار تسهیلات ساخت مسکن برای پروژه های خود مالک به شرط داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی در شهرهای مختلف بر اساس سقف های تعیین شده با ثبت درخواست در سامانه www.saman.mrud.ir و معرفی به بانک های عامل قابل پرداخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود:میزان این تسهیلات در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان ، در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان می باشدو نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه و مرحله به مرحله می باشد.

داعی یاد آور شد :مجموع دوران مشارکت مدنی (ساخت) و فروش اقساطی این تسهیلات حداکثر ۲۰ سال ( حداکثر ۳ سال مشارکت مدنی ) می باشد و نرخ سود این تسهیلات معادل نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار (۱۸%) در زمان انعقاد قرار داد می باشد و فروش اقساطی تسهیلات مشارکت مدنی به تعداد صرفا یک واحد مسکونی به نام هر متقاضی قابل اقدام می باشد.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن۳۲۲۳۸۰۰۰ معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی تماس حاصل کنند.