شناسهٔ خبر: 109252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درحاشیه بازدید از پروژه های راه وشهرسازی منوجان اعلام شد:

الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرمنوجان

جنوب کرمان بازدید منوجان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید از پروژه های راه وشهر سازی به همراه امام جمعه و فرماندار منوجان از الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ،محمد ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی درحاشیه بازید ازپروژ های راه و شهرسازی در شهرستان منوجان به همراهی امام جمعه و فرماندار این شهر گفت: امروز با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان منوجان از پروژه های در دست اقدام این اداره کل بازدید شد از جمله زمین های الحاق شده به شهر منوجان به مساحت  ۷۰ هکتار  که می توان ازآن به عنوان ساخت مسکن درطرح نهضت ملی مسکن  استفاده کرد.

مدیر کل راه وشهرسازی در بازدید از ۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراه کهنوج - رودان اظهار داشت: ۸کیلومتر از این بزرگراه درحال خاک برداری و ابنیه فنی است. همچنین ۱۲کیلومتر آن نیز درحال انجام پل سازی و ابینه فنی است.

وی در خصوص پل ورودی منوجان گفت : این پل به طول ۷۰ متر تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل کمبود اعتبار کار اجرایی آن تعطیل بود، اما دوباره عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه بازدید از پروژ های راه و شهرسازی ازساختمان ثبت احوال و استخر شنای منوجان بازدیدکرد درتشریح این دو پروژه بیان کرد: ثبت احوال این شهرستان با مساحت ۴۱۵ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری ساختمان اصلی آن به پایان میرسد و تا کنون ۱۳هزار میلیون ریال در این خصوص هزینه شده و برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین استخرشنای شهرستان منوجان با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع  و پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد در حال انجام است. که این پروزه هم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.