شناسهٔ خبر: 109282 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان مطرح کرد؛

تحویل بخشی از پروژه‌های راه آهن رشت-کاسپین و آزادراه منجیل- رودبار تا شهریورماه

تونل منجیل مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: شرکت ساخت متعهد شده است بخشی از پروژه راه آهن رشت-کاسپین و آزادراه منجیل- رودبار را تا پایان شهریور تحویل دهد.

ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان پروژه‌های بسیاری را در بخش راه‌ها دارد، گفت: در بخش راه و ساختمان ۴۳ پروژه وجود دارد که برعهده اداره کل راه و شهرسازی این استان است. 

وی افزود: راه آهن رشت-کاسپین، آزادراه منجیل- رودبار که پروژه‌های اولویت‌دار است،‌ جزو تعهدات شرکت ساخت بوده و متعهد شدند بخشی از آن را تا پایان شهریور و بخش دیگر را تا پایان سال جاری تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش از این نیز مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، در سفر به استان گيلان از آزادراه منجيل- رودبار بازديد كرد و گفت:‌ باند رفت آزادراه منجيل- رودبار به عنوان آخرين حلقه از آزادراه قزوين- رشت در صورت تامين اعتبار مورد نياز در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و اين اقدام گام مهمی در تكميل كريدور آزادراهی شمال- جنوب كشور و افزايش ظرفيت‌های بهره‌برداری از بندر امام خمينی(ره) در شمال خليج فارس است.