شناسهٔ خبر: 109307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت همه برنامه ها مردم خواهند بود/ شفاف سازی نکته مورد تاکید رهبری است

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد.jpg سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه حتما اولویت و هدف گذاری ها را مشخص خواهیم کرد و با هدفگذاری کار را پیگیری می کنیم، اظهار داشت:مردم استان یزد در راس فعالیت هایی که انجام می‌شود، خواهند بود و همه فعالیت ها برای مردم انجام می شود و استفاده از توان نیروی بومی استان مورد تاکید است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)،احسان خواجه رضایی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی که با حضور معاون وزیر برگزار شد، گفت:  اداره کل راه و شهرسازی دارای ۴ معاونت تخصصی است که هر کدام از معاونت ها به اندازه یک اداره کل وظیفه، مسئولیت و مشغله دارند.

وی با بیان اینکه حتما اولویت و هدف گذاری ها را مشخص خواهیم کرد و با هدفگذاری کار را پیگیری می کنیم، اظهار داشت:مردم استان یزد در راس فعالیت هایی که انجام  می‌شود، خواهند بود و همه فعالیت ها برای مردم انجام می شود.

خواجه رضایی درباره تکریم ارباب رجوع بیان کرد: برنامه صریح و شفاف در تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد اجرا خواهد شد و تاکید استاندار یزد مبنی بر تفسیر مقررات بالادستی به نفع مردم، محقق خواهد شد.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شفافیت اشاره کرد و افزود: شفاف سازی امورات اداره کل که در تاکید رهبر معظم انقلاب هم می باشد مورد اهتمام است.

وی به وفاق و همدلی در اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: وفاق و همدلی در مجموعه ادامه خواهد داست.

خواجه رضایی گفت: کارکنان راه و شهرسازی خواب را از خود خواهند گرفت تا در آینده نزدیک مردم یزد در منازل جدید خود خواب راحتی داشته باشند.

خواجه رضایی درباره بازآفرینی شهری گفت: تصمیمات خوبی برای اراضی تصرفی در محدوده با آفرینی گرفته خواهد شد.

وی همچنین نوید داد: از ظرفیت های بومی و پیمانکاران و انبوه سازان استان یزد برای پروژه های استان استفاده شود و این ظرفیت ها در اولویت هستند.