شناسهٔ خبر: 109311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ساخت مجتمع مسکونی در محلات هدف باز آفرینی شهر یزد

آئین کلنگ زنی 72 واحد مسکونی.JPG با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی، ساخت مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی در محلات هدف باز آفرینی شهری یزد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد) محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر امروز خود به استان یزد ضمن بازدید از بافت تاریخی و محلات شهر یزد، با حضور در محله مهدی آباد، احداث مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی در ۶ طبقه را آغاز کرد.

این مجتمع مسکونی در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، ۷۸۰۰ متر زیر بنا و ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات مسکن ساخته می‌شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی همچنین در بازدید از منطقه اسکان شهر یزد نسبت به الحاق بخشی از منطقه اسکان یزد به محدوده شهری قول مساعد داد و گفت: این موضوع از سوی وزارتخانه هم پیگیری و بررسی و به وزیر راه شهرسازی هم گزارش داده می‌شود که این اتفاق رخ دهد که امید است با توجیهات لازم این موضوع محقق شود.

آئینی با بیان اینکه سکونت‌گاه‌های غیر رسمی باید ساماندهی و حمایت شوند و خدمات شهری مورد نیاز به ساکنان این منطقه داده شود تا شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم گردد ادامه داد: بالاخره فضا و سکونتی در یک منطقه شکل گرفته و افراد ساکن در آن با کسانی که در مرکز شهر یزد زندگی می‌کنند از نظر خدمات شهری هیچگونه تفاوت و فرقی ندارند.