شناسهٔ خبر: 109386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای افزايش ايمنی انجام پذیرفت:

خط کشی۴۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان چالوس

مازندران - راهداری رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از اجرای عملیات خط کشی در سطح محور این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : ۴۲کیلومتراز راههای شهرستان چالوس با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال خط کشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،مهدی صفایی خاطر نشان کرد : محورهای کلاردشت به طول ۱۵ کیلومتر ، عباس آباد به طول ۷ کیلومتر و محور کندوان به طول ۲۰ کیلومتر از محورهایی بود که خط کشی در انها انجام پذیرفت.

وی ادامه داد:  این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

 صفایی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ،نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  از ابتدای سال تا به امروز بود.

رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در ادامه افزود : پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای  این شهرستان نیز هستیم.

گفتني است از ۱۰۴۰۰كيلومتر راه ارتباطي موجود در مازندران مقدار۴۵۳ كيلومتر در چالوس قرار دارد.