شناسهٔ خبر: 109421 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد:

پرواز مستقیم رشت - نجف اشرف برقرار شد

مديرکل فرودگاه گيلان مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز مستقیم از مبدا فرودگاه سردار جنگل رشت به عتبات عالیات کشور عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز مستقیم از مبدا فرودگاه سردار جنگل رشت به عتبات عالیات کشور عراق خبر داد و اظهار کرد: پس از وقفه ناشی از شیوع کرونا از ۲۲ اردیبهشت این پروازها مجددا برقرار شد.

میرحسینی با بیان اینکه ساعت ۱۰:۴۵ روز‌های پنجشنبه هر هفته پرواز از مقصد رشت به فرودگاه نجف اشرف انجام می‌شود، گفت: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی پویا انجام می شود.

وی با اشاره به حضور استاندار گیلان در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات گفت: حضور استاندار گیلان تاکیدی است بر افزایش پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت که در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به استقبال مناسب زائران گیلانی جهت اعزام به عتبات عالیات، ورود گردشگر از کشور عراق با رویکرد توریسم سلامت را از دیگر اهداف برقراری پرواز عنوان کرد. 

وی اظهار امیدواری کرد: تعداد پروازهای مذکور از یک روز به دو روز درهفته افزایش یابد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ میرحسینی از برقراری پروازهای آستراخان در آینده نزدیک از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: این پرواز مراودات تجاری را برای امور تجارت و بازرگانی تسهیل خواهد کرد.