شناسهٔ خبر: 109456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس روابط عمومی اداره کل راهدا ی و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم قانونی راه های استان کرمانشاه

حریم راه ها - کرمانشاه رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ساماندهی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف و رها شده در حریم قانونی راه ها بصورت روزمره در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) محمود باوندپور گفت: ساماندهی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف و رها شده در حریم قانونی راه ها بصورت روزمره در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام می‌شود که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به سال های گذشته و حتی مربوط به استان های دیگر، غیراخلاقی می باشد.

وی در ادامه افزود: افرادی مغرضانه و بدون توجه به اخلاق حرفه‌ای رسانه ای، اهتمام به انتشار تصاویری کرده اند که صحت‌ این تصایر کاملا کذب می باشد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با شناسایی این افراد و طرح شکایت در محاکم قضایی اقدام خواهد کرد.

باوندپور گفت: ما دائما” درحال رصد و پیگیری جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف هستیم، ولی متأسفانه خیلی از عوامل مسئول، رعایت نمی‌کنند یعنی بعد از تخریب ساختمان های حوزه شهری نخاله‌ها در حریم راه ها رها می‌شود که این جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، ساماندهی و انتقال به دیگر مکان های موجود سالیانه برای راهداری کلی هدر رفت اعتبار و زمان را به همراه دارد.

وی افزود: طبق قوانین موجود، شهرداری‌ها مکلف اند برای جمع آوری نخاله، مکانی را مشخص کنند و آن را به استحضار مردم و تشکل‌هایی که مسئول این کار هستند برسانند و کمک کنند تا زباله ها، نخاله، ضایعات ساختمانی و… به آن مکان منتقل شود.

رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در ورودی های کلان شهر کرمانشاه، باعث از بین رفتن منظرآرایی راه ها شده است و درحال حاضر نیاز به عزم تمامی مسئولین استانی داریم تا بتوانیم تکلیف جمع آوری نخاله‌های ساختمانی را مشخص کنیم.

باوندپور ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری رسانه های استان کرمانشاه گفت: باتوجه به بصیرت و آگاهی لازم، نگذارید عده ای سودجو با هدف تخریب، تلاش های راهداران"خدمتگزاران به مردم" به اهداف شخصی خود برسند. وی در پایان، از تمامی هموطنان عزیز خواست گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۴۱پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جا ه ای استان کرمانشاه در میان بگذارند.  

انتهای پیام/