شناسهٔ خبر: 109631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان‌آباد

تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد - اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از ‌آغاز عملیات روکش آسفالت گرم تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان‌آباد خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا یکماه آینده این تقاطع به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد در محور زرین‌شهر – بروجن – شهرکرد واقع شده و یکی از نقاط حادثه خیز استان اصفهان محسوب می‌شد.  

 وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات روکش آسفالت گرم این تقاطع آغاز شده است اذعان داشت: با رایزنی‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش‌های بعمل آمده در اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع این اداره‌کل اعتبار پروژه تامین و عملیات تکمیل راههای دسترسی به پل در سال ۱۴۰۱ شروع شد.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توضیح داد: از سال ۱۳۹۸ عملیات ساخت سازه این پروژه کلید خورد که متاسفانه به علت عدم تامین منابع مالی و هم چنین وجود معارضين از جمله تیر چراغ برق و اراضی کشاورزی، برای مدتی متوقف ماند.  

وی گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده این پروژه تامین اعتبار شد و امید است تا یک ماه آینده تقاطع باز و به بهره‌برداری برسد.  

شاهسوندی هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی، رفع نقاط پر حادثه و کاهش تصادفات دراین مسیر عنوان کرد.