شناسهٔ خبر: 109689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

اتاق تجربه راه و شهرسازی استان اصفهان، محلی برای انتقال تجارب بازنشستگان

اتاق تجربه- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سالن اجتماعات این اداره‌کل برای بازنشستگان و پیشکسوتان این اداره کل مهیا شده تا یک روز در هفته محلی برای دورهمی، انتقال تجربیات به نسل جوان و بیان خاطرات باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان اظهار داشت: با پایان مهلت بکارگیری بازنشستگان در جایگاه‌های اداری این نکته پدیدار می‌شود که میراث گران بهای یک عمر بازنشستگان چگونه به نسل جوان انتقال داده شود.  

وی اذعان داشت: عدم بهره گیری از این میراث در حقیقت نادیده گرفتن تجربیات یک عمر بازنشستگان است و بدون شک موجب بازگشت به دوران کم تجربگی و سعی و خطا می‌شود.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عبور و کم توجهی به استفاده از تجارب بازنشستگان موجب بروز مشکلات و ناکارآمدی می‌شود گفت: استفاده از اندوخته‌ها و دانسته‌های آنان مسیر رسیدن به اهداف سازمانی را هموارتر می‌سازد.  

وی بیان داشت: براین اساس با هماهنگی و برنامه ریزی‌های بعمل آمده سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مدتی است برای بازنشستگان و پیشکسوتان این اداره‌کل مهیا شده تا هر سه شنبه محلی برای دورهمی، انتقال تجربیات به نسل جوان و بیان خاطرات باشد.  

کحال‌زاده اذعان داشت: دورهمی بازنشستگان و پیشکسوتان این اداره کل هر سه شنبه با حضور در سالن اجتماعات این اداره کل (اتاق تجربه)، برگزار می شود و آنان با روحیه، نشاط و امید به بیان خاطرات و تجربیات خود می‌پردازند.