شناسهٔ خبر: 109744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن وباز آفرینی شهری راه وشهرسازی کردستان خبر داد:

بیش از ۴۰۰۰پروانه ساختمانی برای پروژه های نهضت ملی در کردستان صادرشده است

جلسه شورای مسکن کردستان معاون مسکن وبازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی کردستان ازصدور ۴۰۰۸ پروانه توسط شهرداری ها خبر داد وگفت: ۹۰۵ مورد فنداسیون اجرا شده، تعداد۴۶۳ واحد دارای اسکلت ، ۶۹ واحد سفت کاری شده و سه واحد بهره برداری شده در دیواندره، سیمای کلی پروژه مسکن ملی در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( کردستان)، مصطفی رضایی در دومین جلسه شورای مسکن استان که در محل استانداری کردستان تشکیل شد، گفت:  برنامه شهری استان که ۶۵ هزار و ۴۷۹ واحد است، تا امروز با احتساب تفاهم نامه ها حدود ۱۵۱هزار و ۷۴۹ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: زمین مورد نیاز برای ۷۰ درصد این میزان متقاضی، ۲ هزار و ۱۲۴ هکتار است که نسبت به برنامه تعیین شده، و با افزایش تعداد ثبت نامی ها افزایش می یابد.

وی، متقاضیان واریزوجه استان کردستان را قریب به ۷۵۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تا کنون ۵ هزار و ۵۰۰ واحد تخصیص پروژه شده و ۷۰۰ واحد در قروه و ۱۱۰۰ واحد در کامیاران تخصیص یافته است.

رضایی از ساماندهی همه متقاصیان واریز وجه کرده در سنندج طی ماه اخیر خبر داد وگفت: تعداد ثبت نامی های شهرسنندج را ۴۵ هزار و۷۰۹ نفر است.