شناسهٔ خبر: 109781 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان اعلام کرد؛

اعزام بیش از ۴۴۰۰ زائر خانه خدا از فرودگاه بین المللی اصفهان

 فرودگاه اصفهان  در تعطیلات عید نوروز مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از اعزام ۴۴۱۷ زائر بیت الله الحرام از فرودگاه بین المللی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان از اعزام ۴۴۱۷ زائر بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی ویژه حج سال ۱۴۰۱، از برنامه ریزی برای اعزام ۴۴۱۷ زائر خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: طبق اطلاعات اولیه در عملیات رفت پروازهای حجاج امسال، از استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری تعداد ۲۸۹۳ زائر مدینه اول و ۱۵۲۴ زائر مدینه دوم از طریق فرودگاه شهید بهشتی به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل فرودگاه اصفهان جهت انجام مطلوب این پروازها افزود: فشردگی پروازهای حج امسال، اهمیت خدمت رسانی به موقع و کامل به زائرین خانه خدا را دو چندان می کند.

امجدی زمان شروع عملیات رفت پروازهای حج تمتع امسال را در اصفهان، از بیست و ششم خرداد ماه لغایت دوم تیرماه بیان کرد و گفت: كلیه پروازهای رفت توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ گفتنی است جلسه مذکور با حضور مدیران و فرماندهان سازمان ها و نهادهای خدمت رسان در عملیات حج از جمله مدیریت حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (شعبه اصفهان)، یگان حفاظت هواپیمایی استان، پلیس فرودگاه، گذرنامه، بهداشت مرزی، گمرک و ... برگزار شد.